باربری مشهد به ماهنشان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به ماهنشان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زنجان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به ماهنشان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زنجان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

 

شهر ماهنشان
ماهنشان از شهرهای استان زنجان می باشد که در فاصله ۱۱۵ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد و دارای قدمتی ۴۰۰۰ساله می باشد.این منطقه دارای آثار تاریخی ارزشمند و جذابی است .
جاهای دیدنی ماهنشان
کوه های رنگارنگ آلاداغ لار

کوه های آلاداغ لار که به کوه های رنگارنگ نیز شهر دارد، یکی از زیباترین مناظر طبیعی ماهنشان بوده و با دارا بودن رنگ هایی نظیر زرد، قرمز، سبز، نارنجی و قهوه ای، رنگین کمان زیبایی را بر روی زمین خلق کرده است. این کوه ها در مسیر زنجان به ماهنشان واقع شده و با ظاهر و چشم انداز منحصر به فرد خود، زیبایی خاصی به این جاده بخشیده است.
جالب است بدانید که عمر این زیبایی به ۱۵ میلیون سال می رسد و دلیل رنگ های زیبا و گوناگون این کوه، وجود رسوبات درون خاک کوه های آلاداغ لار است که هر قسمت آن، در ترکیب با اکسیژن و گازهای موجود در هوا، بر اثر واکنش های شیمیایی به رنگ های متفاوتی در آمده اند.
قلعه بهستان یا کهن دژ
قدمت قلعه بهستان یا کهن دژ به دوره هخامنشیان برمی‌گردد. قلعه بهستان یکی از ۲۰ قلعه تاریخی شهرستان ماهنشان در استان زنجان است که قدمت آن به قرن پنجم هجری قمری تخمین زده می‌شود و از جاهای دیدنی ماهنشان می باشد. به علت شرایط زمانی خاص آن دوره، حاکمان جهت دفاع از خود و مردم اقدام به ساخت این قلعه کرده‌اند.طبقات بالای قلعه بهستان جهت دفاع و طبقات پایین‌تر به عنوان زاغه و محل نگهداری آذوقه مردم مورد استفاده قرار می‌گرفت. قلعه بهستان که در دل کوهی از جنس خاک سفت و سخت بنا شده است به علت وزش بادهای تند و فرسایش و همچنین عبور رودخانه قزل اوزن از کنار قلعه در حال تخریب است.
قلعه بهستان
نرسیده به روستای ایلی ایلاغ ، پدیده اسرار آمیزی وجود دارد که حرف و حدیث های زیادی درباره آن گفته می شود. ستون هایی از جنس خاک رس که تخته سنگ های بزرگی رویشان قرار دارد. دودکش جن ۲۰ کیلومتر با شهر ماهنشان فاصله دارد و از جاذبه های شهر ماهنشان شمرده می شود. در آنجا ستونی بلند از جنس خاک رس را می بینید که در اثر فرسایشی طولانی مدت به وجود آمده و تخته سنگی مسطح در بالای آن ظاهری شبیه دودکش را به آن داده است. به چنین پدیده های طبیعی در علم جغرافیا هودو گفته می شود. اما احتمالا چون آن ها اشکال بسیار عجیبی هستند و ساختشان برای بشرو دشوار است محلی ها آن را دودکش جن نامیده اند.
دریاچه پری
دریاچه پری در دهستان اوریاد از توابع بخش مرکزی شهرستان ماهنشان و ۱۵۲ کیلومتری شهر زنجان و ۴۵ کیلومتری شهر ماهنشان قرار دارد. این دریاچه یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی شهرستان ماهنشان است و تقریباً تنها دریاچه طبیعی استان زنجان محسوب می‌شود. دریاچه پری که نام دیگر آن خندقلو می‌باشد، در حدود ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد و با چشم‌اندازی بسیار زیبا در میان یک دشت وسیع گسترده شده است. بهترین زمان سفر به این منطقه اواخر بهار و اوایل تابستان می‌باشد.
منطقه قارقالان
یکی از مکان‌های جذاب برای گردش و تماشای زیبایی‌های ماه‌نشان بازدید از منطقه کوهستانی و ییلاقی قارقالان در روستای علم‌کندی است و از جاهای دیدنی ماهنشان می باشد. به دلیل نزدیکی به روستا،‌به این ییلاق «علم‌کندی» هم می‌گویند. کوه‌های قارقالان در منطقه علم‌کندی، زیبایی خاصی دارد که هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. باربری مشهد به ماهنشان -  قارقالان منطقه‌ای است کوهستانی، ییلاقی و زیبا در شهرستان ماه‌نشان است.
منطقه حفاظت شده انگوران
از سال ۱۳۴۹ تحت حفاظت بوده است.این منطقه با مشخصات جغرافیایی بین N3650 تا N3720 عرض شمالی تا E4715 تا E4750 طول شرقی و در جنوب غربی استان زنجان در شهرستان ماهنشان قرار گرفته است. وسعت منطقه: ۹۲۲۹۷ هکتار
ویژگی و سیمای عمومی منطقه(شامل وضعیت توپوگرافی،چشم انداز،پوشش گیاهی و گونه های شاخص گیاهی،وضعیت عمومی حیات وحش و گونه مزار مولانا همتی انگورانی ماهنشان
مزار مولانا همتی انگورانی
شاعر اهل روستای انگوران از شهرستان ماهنشان زنجان، در زادگاه وی قرار دارد و از جاهای دیدنی ماهنشان می باشد. آنچه کهنسالان روستا می گویند در قبرستان سره یال که مزار مولانا همتی انگورانی همتی هم در آن واقع است، قبور زیادی وجود داشته که بر سنگ قبر اکثر آنها لفظ”شهید” نقش بسته بود.
لعه گل بلاغی (قره گل) 
بقایای قلعه قشلاق یا همان قلعه گل بلاغی مربوط به دوره اشکانیان است. باربری مشهد به ماهنشان - این قلعه در شهرستان ماهنشان، در بخش دهستان قـزلگچیلو و ۷ کیلومتـری شمال ‌شـرق روستای قـره‌ گل دقیقا در کنار رودخانه قزل اوزن قرار دارد
دربند قاطرچی در ۵ کیلومتری سمت غـرب ماه‌نشان به طـرف روستای «ینگجه سینار» قرار دارد و یکی از مناطـق حفاظت شده حیا‌ت‌وحش ماه‌نشان است. این منطقه به عنوان منطقه‌ای برای سکونت حیواناتی مثل قوچ و میش در نظر گرفته شده است.
چهار طاق کلیسا ماه‌نشان
چهار طاق کلیسا ماه‌نشان بنای ساده‌ای به ابعاد ده در ده متر است که بخش اصلی آن با سبک چهارطـاقی ساخته شده است و از جاهای دیدنی ماهنشان میباشد. نقشه بنا از بیرون مربع و از داخل تقریبا چلیپایی (صلیبی شکل) است.
احتمالا روی فضای چهار طاقی در گذشته گنبدی قرار داشته است که امروزه اثری از آن باقی‌نمانده است. بنا دارای سه ورودی در جهت شرقی، غربی و جنوبی است. مصالح استفاده شده در بنا خرده سنگ و ملات آن گچ و آهک است.
مردهای نمکی چهرآباد
کمتر کسی است که درباره مرد نمکی ایران چیزی نشنیده باشد. این مومیایی طبیعی در منطقه‌ای در معدن نمک چهرآباد زنجان یافت شده است که در شهرستان ماه‌نشان قرار دارد.البته تعداد این مومیایی‌ها کشف شده بیشتر از یک مورد است ولی معروف‌ترین آن‌ها به خاطر شرایط خاص فیزیکی و اطلاعات تاریخی در موزه ملی ایران نگه‌داری می‌شوند.
باربری مشهد به ماهنشان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به ماهنشان - زنجان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود –نوربهار-  ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به ماهنشان،حمل بار از مشهد به ماهنشان ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: